neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Temné vize – Posedlost

Spisovatelka: L. J. Smith
Rok vydání: 2012
Nakladatelství: Fragment
Doba čtení: 22.6.2012-24.6.2012
Počet stran: 245

O čem kniha je:
Je to druhý díl ze série knih Temné vize. Tentokrát se vydávají studenti ze Zetesova institutu na honbu za bílým domem, který viděli ve společném snu. Doufají, že lidé, kteří v něm žijí, jim dokáží pomoci a poradit s jejich problémy. Tedy hlavně s tím, že z nich chce pan Z. udělat zbraně, co si lidé budou moci najmout. Jelikož ale utekli, jde po nich, aby je zastavil a zničil…

Moje názory:
++ Co bych chtěla jako první zmínit, je hezká obálka. Chtěla jsem to už napsat do recenze na první díl, ale omylem jsem na to zapomněla. Je tam stejná fotka dívky, ale barvy se mění. První díl je fialový a druhý je modrý. Obálka mě prostě fascinovala!
++ Další bod je benzín. Asi si myslíte, co má s knihou společný benzín… Ovšem v druhém dílu žáci utíkají před panem Z. a přitom hledají bílý dům, projedou při tom celé U.S.A. a kousek Kanady. Přitom si stěžují na nedostatek peněz. Sice se tam jednou spisovatelka zmíní, že musí natankovat, ale nezdá se mi dost reálné projet skoro celou Severní Ameriku na dvě nádrže…
++ Také se v knize, na rozdíl od prvního dílu, nic moc neděje. Co, se podstatného v knize stane, je, že najdou onen bílý dům. Až na pár akčnějších stránek, byla kniha tak trochu bez děje. Určitě by mi nevadilo přidat trochu napětí…
++ Nicméně spisovatelka vymyslela zajímavý příběh. Možná měla do této knihy přidat trochu více akce, napětí… Ovšem celkově je to zajímavý příběh a já se moc těším na další díl, snad bude napínavější!!!

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Hodně jsem o ní na internetu četla a rozhodla jsem se ji také přečíst.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Bílý dům

3. Definujte knihu jedním slovem.
Zlo

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Asi s nikým bych se neztotožnila, ale bylo mi dost líto Gabriela!!!

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Zajímavý námět!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Er forma

5/10

Také bych chtěla poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!