neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Proroctví sester

Spisovatelka: Michelle Zinková
Rok vydání: 2009
Nakladatelství: Euromedia Group - knižní klub
Doba čtení: 21.5.2012-24.5.2012
Počet stran: 366
Knihu si můžete koupit na Arara.cz


O čem kniha je:
V knize se odehrává příběh o dvou sestrách, Lie a Alici. Jsou dvojčata a příběh vypráví Lia. Kniha začíná smrtí jejich otce, krátce na to se Lie začne za zápěstí objevovat podivné znamení. Postupně odkrývá celý příběh, ve kterém společně se setrou hrají důležité role, i když jsou sestry, stojí na opačných stranách. Jedna je brána, která má umožnit chaosu znovu ovládnout svět, a druhá je strážkyní, co se tomu snaží zabránit. Víc vám neřeknu, jelikož bych vás připravila o napětí, které v knize rozhodně nechybí!

Moje názory:
++ Jak první bych se chtěla pozastavit u vzhledu knihy vůbec. Jakmile jsem si knihu vzala poprvé do ruky, naprosto mě nadchla. A když sundáte papírové desky, objevíte na samotné knize znamení, které má Lia na ruce! Také se mi moc líbí stránky, které jsou nádherně zdobené!
++ Abych pravdu řekla, z počátku jsem váhala, jestli si knihu mám koupit a jestli mě bude bavit. Nakonec jsem ji na internetu našla za super cenu a rozhodla se, jít do toho. Vůbec nelituji! Kniha mě chytla hned na prvních stránkách a četla jsem ji jedním dechem. Příběh je opravdu kouzelný!
++ Pokud bych to měla k něčemu přirovnat… Hrozně mi to připomínalo knihy od Jane Austenové, jelikož i tato kniha se odehrává v "minulých dobách", i když ne tak dávných. Akorát si k tomu musíte přidat trochu fantasy, která je ale podpořena legendami a mýty, takže…
++ Opravdu musím pochválit autorku, jelikož po dlouhé době jsem narazila na ojedinělý námět se super zpracováním. Co mě chytlo a nepustilo! Ovšem po několika stránkách jsem pořád čekala na nějaký střet a ono nic. Autorka pořád jen omílala fakta, která nám řekla už na prvních stránkách a omílala je až do konce. Prostě jsem čekala, že se tam toho stane víc! Co jí ale nejde upřít, je napínavost s jakou píše!
++ A jako poslední bych chtěla dodat, že již vyšel další díl. Který se budu snažit, co nejdříve sehnat a přečíst!


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Jak jsem se již okrajově zmínila, na internetu jsem narazila na super cenu!

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Dobro, zlo

3. Definujte knihu jedním slovem.
Sestry

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
To opravdu nevím, nechci nic moc říkat, abych vám toho moc neprozradila. Tak tedy, stále doufám, že ta zlá bude nakonec taky hodná.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Super námět!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Dala bych do knihy více akce!

10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!