neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Čarodějnice z Hex Hall

Spisovatelka: Rachel Hawkimsová
Rok vydání: 2010
Nakladatelství: Euromedia Group - knižní klub
Doba čtení: 24.5.2012-26.5.2012
Počet stran: 238
Knihu si můžete koupit na Arara.cz

O čem kniha je:
Kniha je o šestnáctileté čarodějnici, která žije pouze se svou maminkou (která kouzelnice není). Sophie musí nastoupit na kouzelnickou školu Hecate, jelikož kouzlila v přítomnosti lidí moc okatě. O svém otci toho moc neví, nikdy ho neviděla… Postupně zjišťuje vše o kouzelnickém světě, který jí byl záhadou, a také o své rodině ze strany otce. A že toho je hodně co zjišťovat!

Můj názor:
++ Hrozně moc se mi líbilo toto téma. Sice není zase až tak originální, už tu bylo mnohokrát. Avšak spisovatelka si s tímto problémem hravě poradila! Kniha byla napínavá s překvapivými obraty a ještě překvapivějším koncem!
++ Knihu jsem přečetla jedním dechem. Když se do knihy začtete, tak vás nepustí. Chtěla jsem si ji koupit už delší dobu a konečně jsem si ji mohla přečíst. Hrozně moc se těším na další pokračování, doufám jen, že ho také brzy budu mít doma!
++ Co se mi hrozně líbilo, byla zmínka o Harry Pottrovi. Hrozně se mi totiž líbí, když někdo do svého díla zakomponuje i díla jiných. To mám ráda i u filmů…
++ Jako poslední bych chtěla dodat, že ti lidi, co si chtějí přečíst něco pro jejich věk 15+, rozhodně by tuto knihu volit neměli. Dokážu si ji totiž představit i v rukou nějaké devítileté holčičky. Ale zase si nemyslete, že se u knihy budete nudit. Prostě jen je znát, že zaujme širší publikum.

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
O této knize jsem hodně četla!

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Hex hall

3. Definujte knihu jedním slovem.
Čarodějnice

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Musím říct, že by se mi docela líbilo zjistit, že jsem čarodějnice!

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Tak nějak vás kniha chytne…

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Asi to… No já tak nějak nevím…

6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!