neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Na velikosti nezáleží

Spisovatelka: Meg Cabotová
Rok vydání: 2009
Nakladatelství: BB/art
Doba čtení: 6.5.2012-21.5.2012
Počet stran: 239
Knihu si můžete koupit na Arara.cz

O čem kniha je:
Tato kniha je třetí díl o Heather Wellsové bývalé zpěvačce, která nyní pracuje jako asistentka vedoucího koleje na vysoké škole v New Yorku. Heather má pár kilo navíc a jak se zdá, je s tím už smířená. Chodí se svým učitelem matematiky, ovšem je zamilovaná do svého domácí, který je zároveň bratrem jejího bývalého partnera. Na koleji, kde Heather pracuje, se v krátké době událo několik vražd a ona je pomáhá řešit. Nyní je zabit její šéf a ona si sice slíbí, že tentokrát do vyšetřování zasahovat nebude, však opak je pravdou… Jak vše dopadne… to si přečtěte!

Moje názory:
++Jak již sami vidíte, knihu jsem četla opravdu dlouho. Bylo to tím, že jsem se do knihy nemohla začíst, to se kniha potom čte opravdu blbě! Knihu jsem číst zkoušela už před nějakým časem, ovšem nezaujala tak jako ostatní knihy této spisovatelky, které čtu takříkajíc jedním dechem. Proto jsem knihu odložila a nyní jsem se k ní rozhodla vrátit.
++Jak jsem již řekla, do knihy jsem se opravdu blbě dostávala. Začetla jsem se do ní až na posledních pár stránkách, kde už konečně nějaké to napětí bylo. Kniha mi přišla vcelku o ničem. Nechápejte to špatně, děj to mělo, ale přišel mi už trochu ohraný. (možná si to myslím pouze já) Spisovatelka v této knize rozhodně nepodala svůj nejlepší výkon. Jelikož jsem se sama několikrát přesvědčila, že i ze špatného námětu, jde vytvořit zajímavá a napínavá kniha.
++Sice tato kniha pro mě byla zklamání, to však nemění můj názor, že Meg je úžasná spisovatelka. Její knihy mám ráda a určitě si v budoucnu nějakou další pořídím. Ještě bych se zmínila o tom, že předchozí dva díly jsem nečetla, ale mám v plánu si je přečíst. Přece jen když jsem tu sérii nakousla, tak to dotáhnu do konce.

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Už si ani nepamatuji, leží mi už delší dobu v knihovničce, tak jsem si řekla, že je na čase ji přečíst.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Větší velikost

3. Definujte knihu jedním slovem.
Láska

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Tento příběh jsem pouze četla, tak nějak jsem se do té knihy nemohla dostat. Jestli chápete, co tím myslím. Prostě mě nedostal!

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Všichni můžou mít happy end!!!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Jak jsem již několikrát řekla!

3/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!