neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Pokrevní pouta

Spisovatel: Richelle Mead
Rok vydání: 2011
Nakladatelství: Domino
Doba čtení: 6.2.2012-10.2.2012
Počet stran: 330
Knihu si můžete koupit na Arara.cz

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
· *Do knihy se mi moc nechtělo z důvodu, že miluju Vampýrskou akademii a chtěla jsem zpátky Rose. Pravdou je, že v knize se toho ze začátku moc neděje, myslím tím žádná akce, jak jsme od spisovatelky zvyklí. Určitě ale dokáže zaujmout a kniha se čte i tak jedním dechem!
· * Určitě umí do děje strhnout, postavy jsem si zamilovala, i když ve VA nebyla Sydney moje oblíbená postava. Tak tady jsem si vcelku oblíbila, ale rozhodně ji nemám ráda jako jiné. Ke konci se schylovalo k nějaké té akci, jak to u většiny knih bývá. Určitě se jí i dočkáte, ale na mě nijak zvlášť nezapůsobila. Nevím, třeba jsem už obrněná z VA.
· *Podle mého názoru knihu nepochopí někdo, kdo nečetl VA. Sice se ze začátku tak nějak rekapituluje, jako u všech sérií, aby to čtenář chápal, i když nečetl předchozí díly. Většinou mě to štve, zdržuje mě to od pokračování příběhu, tady jsem to však uvítala a řekla bych, že to spisovatelka trochu odmávla. Já jsem totiž zapomněla, jak skončila VA, taky jsem ji četla už před nějakou dobou. A jelikož tato série navazuje na VA, tak mi to trochu chybělo, aby mi došly souvislosti.
· * Nejsem žádná češtinářka, proto v knihách jen málokdy odhalím chyby. Ale v této knize jsem ty chyby viděla i já. Většinou byla slova v blbém pádě, nebo bylo zaměněno písmeno. Není to chyba spisovatelky, ale nakladatelství, které tuto knihu překládalo do češtiny.

· *Posledním bodem je takové menší rozplývání se nad mými oblíbenými postavami, které si rozhodně nemohu odpustit. Mám ráda Dimitrije, Rose, Lissu, Adriana, Edieho. Někteří z nich v knize ani nevystupují, je tam o nich alespoň zmíňka, jiní jsou tam okrajově a jiní docela často…
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Četla jsem VA a chtěla jsem vědět, jak vše pokračuje.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
"Normální život"

3. Definujte knihu jedním slovem.
Ochrana

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Sydney je neuvěřitelně chytrá, ale prostě jsem si ji jako postavu moc neoblíbila.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Napínavost to je parketa této spisovatelky!!!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Příběh by nechápal nikdo, kdo nečetl VA. Nebo by ho těžko pochopil.

7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!