neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Flirt but don´t fall in love

Před nějakou dobou jsem se tu na blogu zmiňovala, že bych chtěla přečíst nějakou anglickou knihu. Tato kniha sice anglicky je, ovšem je to taková ta jednoduchá angličtina pro začátečníky. I děj této knihy mi připadal, jako bych četla knihu pro děti okolo 8 až 12. Chvílemi jsem měla chuť přestat, ale řekla jsem si, že moje angličtina tuto četbu opravdu potřebuje. Tak jsem zatnula zuby a knihu přečetla. Děj vám tu ale rozepisovat nebudu, fakt na to už nechci myslet, už jen že píšu tu recenzi…

Spisovatel: Julia Rossová
Rok vydání: 2010
Nakladatelství: COOBOO
Doba čtení: 4.2.2012-6.2.2012
Počet stran: 128

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Tuto knihu jsem dostala jako dárek k Vánocům, jsem za ni opravdu ráda, za to, že jsem si mohla procvičit angličtinu, což je taky důvod proč jsem ji četla.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Love story

3. Definujte knihu jedním slovem.
silly


4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Jo tak nad tím nechci ani myslet….

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Bylo to anglicky, to je asi to jediné!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Celý příběh byl… jedna velká blbost a ty holky opravdu nechápu, no nic…

2/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!