neděle 4. srpna 2013

Měsíční chvástala červen 2012 (9)




Tak i přes to, že jsem plánovala šetřit, se mi doma nakupila pěkná hromádka knih. Některé jsem si koupila, jiné dostala a najde se tu i několik recenzních výtisků. Bohužel, jsem tento měsíc nic nevyhrála, jak překvapivé, a to jsem se účastnila plno soutěží…

Nebudu zbytečně chvástat o blbostech a jdeme na to hlavní tedy na knihy "nakoupené" tento měsíc.

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA:
Jako první bych zmínila knihu Strážkyně brány, kterou mi koupila babička. Na tuto knihu jsem se moc těšila, už ji mám přečtenou a v nejbližších dnech očekávejte recenzi. Doufám, že si v nejbližších měsících pořídím i další díl.
Dále tu mám dvě knihy, které mi mamka koupila v bazaru. To jsou knihy Sto roků samoty a Bylo nás pět. Tyto knihy jsem si pořídila, jelikož jsou v seznamu maturitní četby. Zatím jsem je nečetla, ale snad se na ně brzy vrhnu!

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
Ani jsem neměla v plánu si kupovat knihu Já a pan Darcy, ovšem našla jsem ji na internetu za skvělou cenu a tak jsem si řekla proč ne? Také jsem si ještě koupila knihu o princezně Dianě: Princezna a její manželské maléry. A nakonec, jelikož jsem četla skvělou recenzi, jsem neodolala a koupila i knihu Dítě apokalypsy. Zatím jsem žádnou z knih nečetla, ale mám rozečteného pana Darcyho…
RECENZNÍ VÝTISKY:
Tento měsíc jsem zaútočila na nakladatelství Fragment a to konkrétně na knihy Nebezpečná láska, Temné vize 1, Temné vize 2. Tímto bych chtěla nakladatelství ještě jednou poděkovat! Jinak vám všechny knihy přečtené a v nejbližší době vyjdou i recenze!





Sečteno podtrženo:
Strážkyně brány
Sto roků samoty
Bylo nás pět
Já a pan Darcy
Princezna a její manželské maléry
Dítě apokalypsy
Nebezpečná láska
Temné vize 1
Temné vize 2
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!