neděle 4. srpna 2013

Měsíční chvástačka červenec 2012 (6)

Tento měsíc byl průměrný. Opět tu mám pár knih koupených, darovaných a také knih na recenze. Ještě než začnu s představováním knih, chtěla bych se omluvit, jelikož jsem omylem vyfotila dohromady knihy darované s koupenými a opravdu se mi to nechce jít znovu fotit. Jinak opět jsem žádnou knihu nevyhrála… už mě to ani nijak zvlášť nepřekvapuje.

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA:
Tak tento měsíc jsem si u maminky vyprosila pouze jednu knihu Marie Antoinetta: Raná léta ve Versailles. Na tuto knihu jsem se těšila už od zimy, kniha vyšla už před měsícem a já konečně mamku zdolala a kniha je doma. Ještě jsem neměla čas ji přečíst, ale plánuji, že do konce prázdnin ji přečtu. Tak uvidíme, nejpozději v září tu recenzi mít budete!

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
V této skupince se nacházejí knihy dvě. A to kniha Hostitel, kterou vám nijak zvlášť představovat nemusím. Každý ví, o čem je řeč. Chtěla bych si ji přečíst na dovolené u moře, tak schválně v jakém stavu se vrátí.

Další druhá kniha je Vytržení. Opět i tuto knihu jsem ještě nečetla, nicméně váhám, jestli se do ní teďka nemám pustit, ale bojím se, že to do odletu nestihnu a nechce se mi do letadla tahat knihy dvě, jelikož už tak budu mít s hmotností zavazadla na mále.

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA JAKO RECENZNÍ VÝTISK:
Jako první tu máme knihy od nakladatelství Fragment. Erebos a Nemám žádné jméno. Knihy mám už přečtené a recenze napsané, už je jen zveřejnit. Poslední dobou se mi v rozepsaných článkách kupí recenze na zveřejnění…

A jako poslední jsem tento měsíc dostala knihu Dvě zrcadla od nakladatelství Host. Knihu jsem včera dočetla a dneska napsala recenzi. Takže se těšte…

Sečteno podtrženo:
Nemám žádné jméno
Dvě zrcadla
Erebos
Vytržení
Marie Antoinetta: Raná léta ve Versailles
Hostitel

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!