neděle 4. srpna 2013

Měsíční chvástačka květen 2012 (7)


Tento měsíc byl pro mě velice "úrodný". I když se některým z vás rovnat rozhodně nemůžu. Tento měsíc jsem měla v plánu nakoupit si hodně knih, jelikož se mi moje zásoby doma rapidně tenčí. Tak jsem také učinila. Z některých kousků mám velkou radost, jiné byly jen za výhodnou cenu…

Za to příští měsíc neočekávejte žádné kupy knih, mám totiž v plánu šetřit na prázdniny, kde si budu muset sáhnout hodně do kapsy. Chtěla bych totiž dohnat pár knih, které bych si hrozně ráda přečetla, ale nemám na ně čas.

Tak tedy už ke chvástačce:

RECENZNÍ VÝTISKY:
Tento měsíc jsem požádala pouze o jeden recenzní výtisk a to o Ženu v (kon)kursu. Na tuto knihu jsem vám sem recenzi už dávala někdy začátkem měsíce. Nicméně kniha se mi moc líbila, proto bych chtěla poděkovat nakladatelství Metafora, za poskytnutí knihy.


                                                                                    KOUPENÉ KNIHY:
Zbytek knih už je tady, jelikož jsem žádnou knihu nedostala ani nevyhrála. Jako první jsem si koupila Proroctví sester, původně jsem ji vůbec neměla v plánu kupovat, ovšem cena byla tak lákavá, že jsem neodolala. Musím říci, že nelituji a moc se těším, až si pořídím další díl.

Nadále jsem si od jedné pani koupila tři knihy, opět jsem koupi těchto knih nezamýšlela, ale tak nějak jsem neodolala, jelikož mám ty filmy moc ráda… Velikost XL, Zná ji jako svý boty, Honička za Harrym Winstonem. Chci si koupit tolik knih a vždy si místo nich koupím jiné, proto se ani nedivím, jak se mi ten seznam knih prodlužuje!

Dále jsem si koupila knihu Čarodějnice z Hex Hall. Tuto knihu jsem si přála přečíst už delší dobu, takže jsem byla opravdu ráda, když mi přišla!

A poslední knihou je Katyně, kterou jsem si koupit musela. Jelikož nás ve škole nutí číst knihy ze seznamu na maturitu a učitelka nám tuto knihu doporučila, tak jsem si ji koupila. Ale už teď na 160 straně začínám litovat. Abych pravdu řekla, bylo docela náročný knihu sehnat. Nakonec jsem ji našla v antikvariátu za cca 30 Kč, nekupte že?


Sečteno podtrženo:

Ženu v (kon)kursu
Proroctví sester
Velikost XL
Zná ji jako svý boty
Honička za Harrym Winstonem
Čarodějnice z Hex Hall
Katyně

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!