neděle 4. srpna 2013

Měsíční chvástačka srpen 2012 (6)


Tak už jsou prázdniny za námi a já vám přináším další díl Měsíční chvástačky. Původně jsem chtěla natočit video, ale nakonec jsem od toho upustila ani nevím proč!
Opět jsem tento měsíc žádné knihy nevyhrála, už se nedivím, já štěstí nikdy neměla. No a ani jsem žádné knihy nedostala…
Jdeme na to!

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
Jako první jsem si koupila knihu Prokletý maturiťák, neměla jsem v plánu si jí vůbec koupit, ovšem v knihkupectví jsem ji našla za lákavou cenu 99 korun, nekupte, že? Ale po přečtení moje nadšení opadlo, kniha mě totiž velice zklamala. Z povídek se líbila méně než polovina a moje oblíbené autorky mě také zklamaly…

Dále jsem si koupila Sukuba 1. a Sukuba 2. našla jsem je v bazaru opět za příjemnou cenu. Nejdříve jsem nad sérií kroutila hlavou, jelikož téma sukuby mi nic moc neříká, ale nakonec jsem si řekla, že ty knihy napsala moje oblíbená spisovatelka, tak je přečtu!

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA NA ZRECENZOVÁNÍ:
První knihou je Prokletí ohně od nakladatelství Metafora (moc děkuji). Kniha mě opravdu příjemně překvapila a velmi se mi líbila, takže palec nahoru!

Dále jsem dostala od nakladatelství Fragment (také moc děkuji) knihy Mayské proroctví: Zápas o osud lidstva a Vidím to, co vrah: Děsivé splynutí. Mayské proroctví mám již přečtené a moc se mi líbilo, recenze se na blogu objeví koncem týdne nebo začátkem příštího, ještě uvidím. A knihu Vidím to, co vrah mám právě rozečtenou, buď dneska nebo zítra ji dočtu, snad dneska…

Sečteno podtrženo:
Prokletý maturiťák
Sukuba 1.
Sukuba 2.
Prokletí ohně
Mayské proroctví
Vidím to, co vrah


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!