neděle 4. srpna 2013

Měsíční chvástačka září 2012 (16)






Tento měsíc se mi na poličkách nahromadila větší kupa knih, než je zdrávo. Za všechny knihy jsem moc ráda, jen se bojím, kdy se k nim dostanu. No, nebudu se více zdržovat, jdeme na to!

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA:
Tento měsíc byl velmi úrodný a zapojila se do toho mamka a babička. Začneme babičkou, která mi koupila dvě knihy. Tou první je Zahrada nesmrtelnosti: Past. Tuto knihu právě čtu a musím říci, že i když jsem se čtením teprve začala, jsem skoro v půlce. Ta kniha je úžasná… Kdy přesně vychází další díl? A tou druhou je kniha pod názvem Krvavé jahody, před časem si ji babička u někoho půjčila a hrozně moc se jí líbila, takže mi ji koupila. Mělo by se jednat o pravdivý příběh, do knihy se v nejbližších dnech hodlám pustit, tak se těšte…
Dále mi maminka koupila několik knih. Jako první jsem ji začátkem měsíce ukecala, aby mi koupila Drakie, jelikož měli 25% slevy a poštovné zdarma. Knihu jsem ještě nečetla, ale hodlám se do ní v nejbližších dnech, ještě pře Krvavými jahodami, pustit. Dále mi koupila několik knih od nakladatelství Acedemia, kde byly ohromné slevy (kniha = 20korun). Hamlet, právě čtu, těšte se na recenzi, Kupec benátský, Jindřich V., tyto knihy jsem si koupila, jelikož bych si chtěla rozšířit sbírku knih od Shakespeara. Oliver Twist, tuto knihu četly kamarádky a docela se jim líbila, takže jsem si ji k maturitě taky pořídila. Člověk bez osudu, viděla jsem film, který se mi líbil, knihu nevím, kdy přečtu, babička jí ale četla a velmi se jí líbila! Bídníci I. a II., kdy tyto i na mě velké knihy přečtu nevím, ale hrozně se mi na ně líbí anotace, snad někdy v budoucnu…

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
Tento měsíc jsem se docela plácla přes kapsu a pořídila si plno nových kousků. Jako první jsem si u VeEee's, která začátkem září prodávala několik knih, koupila Tweety s city. Dále jsem na aukru našla za super cenu Zavrženého, taky bych si ho v brzké době chtěla přečíst, ale nemám prostě tolik času…Dále jsem si u nás v knihkupectví koupila Sukuba 3. Sny, kterou jsem již přečetla a stejně jako na Tweety s city je recenze už na blogu. A jako poslední knihy jsem si koupila Luxus. Tuto knihu mám na svém seznamu už dlouho a konečně jsem se odhodlala a první díl si koupila. Snad ho do konce října zvládnu přečíst!

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTLA NA RECENZI:
Tento měsíc jsem požádala pouze o dva recenzní výtisk. Prvním je kniha Dva meče. Recenze je už na blogu a ještě bych jednou chtěla poděkovat nakladatelství Host, jelikož je to velmi nádherná kniha! Druhou knihou je kniha Sukuba 4. Žár, knihu už mám přečtenou a recenze vyjde v nejbližších dnech. Také bych chtěla poděkovat nakladatelství Domino za recenzní výtisk, kniha je také moc úžasná!
Sečteno a podtrženo:
Dva meče
Sukuba 4. Žár
Sukuba 3. Sny
Tweety s city
Zavržený
Luxus
Krvavé jahody
Zahrada nesmrtelnosti: Past
Drakie
Jindřich V.
Kupec benátský
Hamlet
Člověk bez osudu
Oliver Twist
Bídníci I. a II.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!