pondělí 5. srpna 2013

Recenze na knihu: William a Kate Příběh královské lásky

Tuto knihu jsem neměla v plánu kupovat, ale při vánočních nákupech jsem /a ni narazila a mamka se uvolila, že mi ji k Vánocům koupí. Jelikož je to asi jediná kniha s obrázky (fotkami), kterou jsem k Vánocům dostala, pustila jsem se nejdříve do ní, jelikož jsem věděla, že ji budu mít hnedka přečtenou. A taky jo, ještě na Štědrý den večer jsem byla lehce za půlkou…

V této knize narazíte na plno fotek, popis jejich vztahu a toho, jak vlastně začal, což mi připomíná i filmové zpracování, jež bylo celkem dobré, takže taky doporučuji! Nicméně se zde nedočkáte nějakých novinek a "pikantností" ze života královské rodiny. To mě trochu zklamalo, ale dalo se to předpokládat.

Kniha je napsána velmi dobře a čtenáře nenudí zbytečným velkým množstvím nepodstatných informací. Zase zde ale i chybí nějaké ty střípky, prostě jsem se nedozvěděla nic nového, co bych si v minulosti nepřečetla v bulváru. I přes to ale koupě nelituji, jak jsem již psala, kniha se suprově čte, jsou tu hezké obrázky a je to opět něco z trochu jiného soudku než obvykle čtu!

Pokud je mi známo, tak u nás na toto téma vyšly knihy dvě. (I druhou mám v plánu si pořídit!)

Ještě nesmím zapomenout podotknout, že pokud se těšíte na obrázky, informace a popis svatby, tak se netěšte. To v této knize nenajdete. Ta totiž končí zásnubami a i těm je zde věnováno velmi málo pozornosti. Spíše se kniha zaměřuje na Williamův studijní život, tedy to jak procházel vojenskou školou atd. Také tu jsou popsány jejich společné dovolená ze studijních let, nicméně žádné přesné popisy nečekejte.

Knihu si můžete pořídit na Livro.cz!

Dost se o tento pár zajímám a rozhodě se nabráním pořízení další knihy na toto téma!

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Královská láska

3. Definujte knihu jedním slovem.
Pohádka

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Tak určitě bych si chtěla najít svého "prince", kdo ne?

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Kniha se četla velmi dobře!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Chtěla bych pokračování…

7/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!