neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Krásní mrtví Arizona

Spisovatelka: Eden Maguire
Rok vydání: 2011
Nakladatelství: Fragment
Doba čtení: 23.4.2012-26.4.2012
Počet stran: 269

O čem kniha je:
Tato kniha je pokračování knihy Krásní mrtví: Jonas. Opět se vracíme do městečka, kde tragicky zahynulo několik mladých lidí. Darina se snaží vyřešit záhadné úmrtí Arizony, což byla její spolužačka, aby jí pomohla dosáhnout klidu. Arizona umřela u Hartmannova jezera, policie to uzavřela jako sebevraždu, ovšem všem, kdo ji znali, je jasné, že je za tím něco víc….

Moje názory:
++ Co bych chtěla asi jako první říci, je to, že mi chvílemi přišlo, že se kniha trochu vleče. Prostě a jednoduše jsem čekala trochu více akce, zápletek… Darina pořád jezdila do hor a zpátky… Sice se tam objevilo několik nových postav, které jsem si docela i oblíbila, pořád mi tam však scházelo o trochu víc akce, než spisovatelka nabídla. Nechci tím říkat, že tam žádná nebyla, ale na můj vkus ji tam bylo málo!
++ Dále bych chtěla podotknout, že mi příběh přišel chvílemi nedomyšlený. Tak tedy například: Krásní mrtví si střeží tu svoji stodolu, aby ji nikdo z lidí neviděl = neviděl je. Ale proč? Vždyť umějí být neviditelní! Tím se přece všechno vyřeší ne? Asi se v tom moc vrtám, ale tahle otázka se mi honí hlavou celou dobu, co knihu čtu. A docela by mě odpověď zajímala, takže pokud jste někdo knihu četl, tak mi napište svůj názor!
++ Jinak bych knihu doporučila lidem, co si chtějí odpočinout u jednoduššího čtení. Knihu jsem měla za chvilku přečtenou. Četla se lehce, to spisovatelce upřít nemohu, příběh a tím jak ho podává je velice příjemný, takže knihu máte hnedka přečtenou!!!


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Tak četla jsem první díl a jsem zvědavá, jak to celé dopadne!

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Krásní mrtví

3. Definujte knihu jedním slovem.
Láska (kde se toto slovo nedá použít?)

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
V minulém díle mě zaujal Brandon, v tomto díle se mu spisovatelka moc nevěnovala, ale objevila se tu nová postava, která mě zaujala. A tou postavou je Allyson. Já opravdu nevím, proč si mě vždy získají postavy, které jsou v příběhu jen okrajově, ale je to tak.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Úžasné čtení opravdu si u toho odpočinete

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Jak jsem se již zmiňovala, ty nedostatky, ale možná je to jen v mojí hlavě!

6/10

Knihu si můžete koupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!