neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Hunger games Aréna smrti

Spisovatel: Suzanne Collinsová
Rok vydání: 2008
Nakladatelství: Fragment
Doba čtení: 24.1.2012 - 25.1.2012
Počet stran: 328


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Na internetu jsem četla plno recenzí, nejdříve jsem si říkala, že by mě to nebavilo. Ale nakonec jsem přece jen podlehla "davovému šílenství" a knihu si koupila. Jsem ráda, že jsem ji četla dřív, než jsem viděla film, který má brzo vyjít! A už se nemůžu dočkat dalších dílů.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Hladové hry



3. Definujte knihu jedním slovem.
Boj

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
S Katniss bych se neztotožnila, i když ji mám opravdu ráda. Vlastně ji spíše obdivuji…

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Celá kniha je jedno velké plus!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Co mi trochu vadilo, je to, že jsem nevěděla jestli Peetova láska je skutečná nebo je to jenom strategie, ovšem kdybych to věděla, tak bych asi ani tu knihu nemusela číst, takže…

Bodové hodnocení: 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!