pátek 4. října 2013

Měsíční chvástačka září (4)

Tak tedy tento měsíc jsem opět neměla v plánu kupovat nějaké knihy, ovšem opak se stal pravdou. Už tedy opravdu nevím, kam nepřečtené knihy dávat, jelikož polička k tomuto účelu přiřazená je doslova plná!

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
Tak do této kategorie spadají rovnou 3 knihy ze čtyř! A jako první vám představím knihu Nástroje nesmrtelnosti: Město z kostí, tuto sérii jsem si dlouho chtěla koupit, a když nyní vyšel opět první díl, ale zato s mnohem hezčí obálkou, neodolala jsem a knihu si koupila.

Dále jsem jako věrná fanynka spisovatelky Richelle Mead musela ihned ještě za tepla mít třetí díl Pokrevních pout a to konkrétně Indigové kouzlo! Jen bych si přála, aby se ke knize dostala co nejdříve, ovšem realita bude asi dost jiná, ani nevíte, jak mě to mrzí.

A jako poslední jsem tento měsíc obětovala penízky za knihu Dangerous girls, kterou jsem si koupila na zájezdu do Anglie v knihkupectví ve městečku Windsor. Snad se k ní také v budoucnu dokopu...

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA JAKO RC VÝTISK:
Tento měsíc to byla jedna kniha od nakladatelství Fragment, kterému tímto moc děkuji, a to je Štěstí na dosah, toto knihu mám již přečtenou, takže se v blízké době můžete těšit na recenzi!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!