neděle 4. srpna 2013

Recenze na knihu: Sex ve městě

Spisovatelka: Candace Bushnell
Rok vydání: 2009
Nakladatelství: BBart
Doba čtení: 29.4.2012-2.5.2012
Počet stran: 254
Knihu si můžete koupit na Arara.cz.

O čem kniha je:
Asi vám tu ani nemusím psát, že kniha je také jako seriál a po něm následují dva filmy. To asi každý, ví, zná a viděl! Ovšem abych vám tu napsala děj knihy, musela bych ji znovu celou přečíst. To vám později vysvětlím. Jinak tedy abych alespoň trochu tento bod splnila, tak vám něco přece jen řeknu. Kniha je o spisovatelce Carrie, což je vlastně svobodná skoro čtyřitnátice a jejích rozverných přátelí + jak název sám říká sexu ve městě!

Můj názor:
++ Kde bych asi tak měla začít? No, tak tedy dáme se do toho… Osobně jsem si tuto knihu chtěla už dlouho přečíst. Dozvěděla jsem se o ní na jednom blogu, už ani nevím u koho přesně… A po pár dne jsem tuto knihu objevila na jednom webovém bazaru za opravdu slušnou cenu. Samozřejmě jsem knihu koupila a nějaký ten měsíc se mi doma válela, než jsem se odhodlala a pustila se do ní….
++ Jako první mě trochu zarazilo, že to nevypráví Carrii. Knihu jakoby vypráví nějaká její kamarádka, alespoň mi to tak přijde. Což mě trochu zamrzelo, jelikož jsem opravdu zbožňovala, jak v seriálu vypráví, co píše… No, třeba další dvě knihy mi to splní, nicméně bych ještě podotkla, že ony dvě knihy jsem si zatím nepořídila, ale snad někdy v budoucnu…
++ Dalším trnem v mém oku je fakt, že kniha není jako jeden ucelený příběh. Abych to správně vysvětlila, v knize vystupuje tolik lidí, že se na první pohled zdá, že jsou to pouze sepsané příběhy různých lidí. Ovšem asi tak v půlce knihy se jména začnou opakovat a vám dojde, že někdy před čtyřiceti stránkami se spisovatelka už o té osobě zmínila. Však vy si to moc dobře nepamatujete, jelikož se o té osobě zmínila asi tak na dvou stranách!
++ Ale abych jenom nekritizovala. Musím říci, že jsem se chvílemi velmi dobře bavila. Konverzace, které vedli některé osoby, byli velmi vtipné a hlubokomyslné… Knihu mohu doporučit k odreagování a pobavení.
++ Na seriál jsem se koukala asi před půl rokem a musím říci, že mi to moc podobné nepřijde. Carriny kamarádky se tam moc často nevyskytovali a když už ano, tak odděleně. Takže se těch vysedávání v kavárnách v této knize nedočkáte!

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Mám ráda ten seriál.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Sex a město

3. Definujte knihu jedním slovem.
Svobodní

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Jak jsem již řekla bylo tam moc postav, takže i žádná moc k srdci nepřirostla, jelikož jsem neměla možnost je poznat blíž.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Kniha byla vtipná!

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Přišlo mi to málo ucelený!

4/10


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!