neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Da Vinciho kód

Spisovatel: Dan Brown
Rok vydání: 2003
Nakladatelství: Argo
Doba čtení: 12.1.2012-19.1.2012
Počet stran:432

1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Tuto knihu mi doporučilo pár lidí, tedy vlastně mi doporučili knihy od Dana Browna, z triologie o symbologovi Robertu Langdonu jsem už dvě knihy přečetla a toto je ta třetí, i když v pořadí vydání je to vlastně druhý díl…

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Dávné tajemství

3. Definujte knihu jedním slovem.
Cesta (no nevím, jestli je to nejvýstižnější, ale mě opravdu nic nenapadalo)

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Myslím, že tam není nikdo, s kým bych se ztotožnila, když o tom tak přemýšlím, tak v celém příběhu byla jen jedna nebo dvě ženy. Sophii je, jak se ukázalo, potomkem dvou vzácných rodů. Nadále tam byla její babička… A Máří Magdalena. Jinak samí chlapi…

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Jedno? Tak to je těžké, protože mně se líbila celá kniha, ovšem asi nejvíce se mi líbily zvraty v ději, postavách.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Mně se kniha velmi líbila, četla se sama. Jen mě u konce trochu zarazilo, že vlastně to, za čím se celou dobu honí, nakonec najdou a ani se na to nepodívají.

Bodové hodnocení: 9/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!