neděle 4. srpna 2013

Přečetla jsem: Blues pro bláznivou holku

Spisovatel: Václav Hrabě
Rok vydání: 1990
Nakladatelství: Československý spisovatel
Doba čtení: 20.1.2012
Počet stran:258 (já ji mám v pc na 25)




1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Jak už jsem se zmínila u minulé sbírky, ovšem nyní přidávám, že tato kniha je i na mém maturitním seznamu.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Láska je

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Blues


4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Opět jsou to básně, takže s žádnou.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
V této sbírce se mi nejvíce líbila báseň Variace na renesanční téma a Infekce.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Opět se mi zdálo, že se něco nerýmuje.

6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, vždy potěší!